Дипломированный преподаватель. Закончила педагогический университет. Увлекаюсь изучением современных и древних языков. Люблю путешествовать, узнавать новые...
Филолог, окончила магистратуру по направлению «Литературное творчество» в государственном университете. В том же вузе получила...
Окончила федеральный университет по специальности филология, в обучении выбрала направление лингвистики, темой моего диплома были...
Лингвист, переводчик, окончила Омский Государственный Университет имени Ф.М. Достоевского по специальности «Перевод и переводоведение» (английский...
I have a bachelor's degree in Mass Communications and Mass Media. I studied broadcast, journalism,...
My name is Natasa, and I come from Serbia. I have majored in the English...
Hello, everyone! My name is Marjorie Suriba. I am a graduate of two (2) Bachelor's...
I'm passionate about adult education and have an unwavering dedication to assisting student in attaining...

Privet! My name is Tahira, and I'm not just here to teach English—I help my...
I am a native English speaker. I have worked for Skyeng since October 2018.
My teaching...
Privet! My name is Louise and I am very excited to be your teacher. I...
I am a dedicated and caring teacher with more than three years of teaching experience....
I am a passionate educator living in South Africa and have travelled around the world,...
I have been teaching English as a Second Language for over 5 years to different...
Hello everyone! My students call me Tim. I am an English tutor. If you'd notice,...
Hello, my name is Gayle. I have been teaching English since 2008, with experience in...
В 2025 году я получила международный сертификат Кембриджского университета для преподавателей английского языка (TKT). Также...
My name is Wayne. I am a qualified TEFL teacher with a valid teaching permit...
Hello there!
My name is Slavoljub Zdravkov, but everybody calls me Slavo. I am an English...
Меня зовут Маргарита. Я дипломированный специалист. Еще студенткой я начала подрабатывать репетитором английского языка, и...
