🎓 Обо мне:
• Дипломированный специалист по направлению «Перевод и переводоведение» КФУ, г. Казань;
• Магистерская степень...
Дипломированный филолог. Имею высшее педагогическое образование. С 2014 года веду педагогическую деятельность на территории РФ....
Меня зoвут Елена. Я занимаюсь изучением английского языка и английской культуры всю свою жизнь....
Лингвист, окончила гуманитарный университет профсоюзов по специализации "Теория и практика межкультурной коммуникации".
Веду преподавательскую деятельность...
Меня зовут Татьяна. С 2007 года преподаю английский, попутно развивая и свои знания в языке....
I am a fully qualified TESOL teacher. I completed my 150 hour Master TESOL Certification...
Hi, I’m Adjani — an experienced English teacher with over 14 years of helping students...
Alumnus of Kent University (BA in Linguistics and Literature) and Birmingham University (MA in Linguistics)....

Hello everyone, my name is Bianca!
I am a qualified TESOL teacher, I have my degree...
I've been teaching English as a foreign language for the past 7 years. I've helped...
Преподаватель английского языка, окончила гуманитарный факультет Казахско-Американского Университета по специальности "Переводчик". Получила диплом об успешном...
Hi, I’m Nancy, a licensed teacher of English, living in Greece.
I’ve been teaching English since...
I hold a qualification in English for Business Communication and am also certified in TESOL...
I taught English in the United States at a language school that helped new immigrants...
My name is Natasa, and I come from Serbia. I have majored in the English...
Good’ day,
I'm from Australia but I currently live in Europe. I have a degree in...
Hello, I am Teacher Sharnay, and welcome to Skyeng. I am a British South African...
I am a passionate English Teacher, with more than 20 years of experience. I have...
Меня зовут Алина, я окончила педагогический колледж иностранных языков имени Абылай-хана в городе Алматы, Казахстан.
...I am a graduate from UNISA with a degree in Linguistics. I have a passion...
