Дарья, дипломированный лингвист-переводчик английского и немецкого языков, закончила Балтийский Федеральный Университет г. Калининград. Преподаю английский...
Преподаватель-филолог английского языка с высшим образованием (магистр, государственный педагогический университет). Успешно сдала международный экзамен CAE....
Дипломированный специалист, карьеру преподавателя английского языка начала в педагогическом институте. Долгое время трудилась в банковском...
Hello there!
My name is Slavoljub Zdravkov, but everybody calls me Slavo. I am an English...
Меня зовут Кирилл. Преподаю с 2018 года.
На путь преподавателя меня толкнула любовь...
I am a dedicated native English teacher, passionate musician, and lifelong learner with over eight...
Делиться знаниями – мое призвание. Начала преподавать в студенчестве. В первый же год двое учеников...
Hello students! I’m teacher Younes from the beautiful country of Morocco.
Actually, I graduated from an...

My name is Christine Gay R. Aban. I graduated College with a degree in Bachelor...
Лингвист, переводчик, окончила Омский Государственный Университет имени Ф.М. Достоевского по специальности «Перевод и переводоведение» (английский...
Hello. My name is Melanie. I also go by the nickname Mel. I am from...
Hello, everyone! My name is Marjorie Suriba. I am a graduate of two (2) Bachelor's...
My name is Charley and I'm from the United Kingdom. I have a TEFL/TESOL qualification....
Hello, I’m Mariette. I live in South Africa and have been working at Skyeng since...
I am a qualified English teacher from Serbia. I graduated from Faculty of Philology-English Department...
I am passionate about teaching English. I have an Honours degree as well as at...
Лингвист-переводчик, окончила с отличием университет (специальность «Перевод и переводоведение»), репетиторством занимаюсь с 2019 года. Есть...
I started teaching English because, at first, I liked to communicate with people and I...
I have been teaching for twenty-three years in various school settings, including the British, American,...
