Английский язык сопровождает меня всю жизнь. Он позволяет узнать много нового, а на привычные...
My name is Natasa, and I come from Serbia. I have majored in the English...
Дипломированный педагог, лингвист, окончила факультет иностранных языков, имею ученую степень кандидата педагогических наук и сертификат...
Hello. My name is Melanie. I also go by the nickname Mel. I am from...
Дипломированный специалист, карьеру преподавателя английского языка начала в педагогическом институте. Долгое время трудилась в банковском...
Hello, everyone! My name is Marjorie Suriba. I am a graduate of two (2) Bachelor's...
My name is Charley and I'm from the United Kingdom. I have a TEFL/TESOL qualification....

My name is Wayne. I am a qualified TEFL teacher with a valid teaching permit...
Hello there!
My name is Slavoljub Zdravkov, but everybody calls me Slavo. I am an English...
I’m a certified English teacher with over 5 years of experience. I believe that everybody...
Закончила Благовещенский Государственный Педагогический Университет по специальности «Учитель английского и французского».
Проходила языковую стажировку в...
Hello, I’m Mariette. I live in South Africa and have been working at Skyeng since...
Дипломированный преподаватель английского языка, окончила педагогический государственный университет в 2023 году, программу составленную с University...
I have taught full-time online since 2016 and have worked with thousands of students worldwide....
Feeling stuck in meetings? Struggling to express your ideas clearly in English—especially in IT? I’ve...
Преподаю с 2017 года. Сдала экзамен Cambridge FCE ESOL на высший балл. Постоянно повышаю уровень...
Педагог высшей квалификационный категории (стаж 20 лет), методист, имею сертификат TOEFL и опыт работы за...
I have a Bachelor of Science degree, specializing in Interpersonal Communication and Behavioral Psychology. My...
Я - дипломированный преподаватель, окончила факультет романо-германской филологии Томского государственного университета. Имею Кембриджский сертификат TKT...
